Contact Orange – Reclamatii Orange , Serviciul Relatii Clienti

contact orange

Contact Orange –Serviciul Relatii Clienți Orange

  • Tastati 300 pe telefonul mobil – Accesul la un operator de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal).

Contact Orange – serviciul clienți Orange Romania

Accesul la un operator este disponibil zilnic între orele 08:00 – 20:00 la numărul 300 (apel gratuit pentru clienți abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374 300 300 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,05 euro credit/minut.

  • pentru informaţii , reclamatii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV – zilnic între 07:00 – 24:00 ;
  • pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange – Între orele 08:00 – 20:00 de luni până vineri și 09:00 – 18:00 sâmbătă – duminică și sărbători legale;
  • în roaming Serviciul Clienţi poate fi contactat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România.

Între orele 20:00 – 08:00, accesul la acest serviciu gratuit este indisponibil. Transferul către un operator pentru clienti PrePay este tarifat cu 0,05 euro credit/minut. Abonatii vor primi recomandarea de a apela catre Serviciul Clienti la numarul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut.

În plus, ai la dispoziție și serviciul *100# – Self Care, ca să îți gestionezi numărul de telefon direct de pe mobil.

Relatii Clienti Orange -Contact Orange Romania

Numerele de apel Serviciul Clienți Orange

  • 300 – Serviciul Clienţi – este disponibil pentru toți clienții Orange Romania și Orange (Orange Romania Communications)
  • 401 – Serviciul Suport Clienţi. Acces direct la operator pentru clienții abonaţi, persoane fizice/juridice, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Cum pot să contactez Serviciul Clienţi

Online

  • din aplicația My Orange, secțiunea Contact și feedback > Scrie-ne
  • din secţiunea contact
  •  Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc. 
  • Dacă ai nevoie de ajutor în timpul plasării unei comenzi în magazinul online, suntem alături de tine în timp real, pe chat. Fereastra „Asistență magazin online” se va deschide automat, iar noi îți stăm la dispozitie.
  • dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa  service@orange.com

Numerele de telefon la care puteti apele serviciul Clienti Orange

300 – Serviciul Clienţi – este disponibil pentru toți clienții Orange Romania și Orange (Orange Romania Communications) 

Pentru abonații persoane fizice:          

  • Accesul la un operator este gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange 
  • Program operatori: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00 

Pentru clienții PrePay:

  • sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
  • Program operatori : luni – vineri 08:00 – 20:00 ; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00 

Pentru persoane juridice – mici intreprinzatori: 

  • Accesul la un operator este gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange 
  • Program operatori: luni – vineri între orele 8:00 – 20:00. Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale  – indisponibil

Pentru persoane juridice – companii mari si mijlocii:

  • Accesul la un operator este gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange   
  • Program operatori: luni – vineri intre orele 8:00-20:00. Sâmbăta între orele 9:00-17:00. Duminică și sărbători legale  – indisponibil

Alte situații:

  • Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
  • În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România.

401 – Serviciul Suport Clienţi 

  •  Acces direct la operator pentru clienții abonaţi, persoane fizice/juridice, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474  Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • Accesul la un operator este disponibil gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange 
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
  • Program operatori: luni – vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00  
  • Accesul este disponibil și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal). 

228  Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz               

  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Nu poate fi accesat în Roaming

Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange/ Orange (Orange Romania Communications).

Dacă ai o cartelă PrePay Orange, poți suna gratuit la numărul 222, de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, pentru a vorbi cu un operator .

Reclamatii Orange

Cum pot să fac o sesizare sau reclamatie ?

Cum trimiți reclamația ta Orange ?

Ne pare rău că există situații care nu sunt așa cum te-ai așteptat. Atunci când apar ne dorim să le aflam pentru a putea face pașii necesari spre rezolvare.  

Verbal

  • Telefonic la 300 – Serviciul Clienți, gratuit din rețeaua Orange sau la 0374 300 300 (tarif normal).
  • În orice Orange shop – Cauta lista magazinelor Orange, adresele și programul de funcționare ale acestora

În scris

  • prin intermediul formularului de contact de pe site-ul oficial
  • Prin  Chatbot Djingo
  • Prin e-mail la adresa:   reclamatii@orange.ro sau dacă ești client persoană juridică – companie mare, la adresa  corporate@orange.ro
  • Prin poștă, către Orange România S.A., Bd. Lascăr Catargiu nr. 51-53, Europe House, Sector 1, București

Pentru a facilita comunicarea și a primi un răspuns cât mai curând, te rugăm să ne transmiți împreună cu sesizarea ta, atât datele de identificare personale, precum numele si prenumele sau numele firmei și CUI, după caz, dar și date care să ne permită identificarea serviciilor Orange pe care le utilizezi, precum codul de client sau numărul de telefon al abonamentului Orange sau al serviciului preplătit (prepay).

De asemenea, sunt importante datele de contact – numărul de telefon la care să te contactam, adresa de e-mail sau adresa de corespondență la care să îți trimitem răspunsul.

Cum va fi gestionata reclamația ta și când primești un răspuns?

  • Primul pas este să ne transmiți sesizarea, fie verbal, fie în scris. alegând modalitatea preferată de contact.
  • Sesizarea ta va primi un număr de înregistrare și va ajunge în atenția unui departament specializat
  • Vei primi un mesaj cu timpul estimativ necesar pentru analiză și pentru transmiterea unui răspuns
  • Dacă avem nevoie de informații suplimentare, te vom contacta.
  • În cazul în care sesizarea ta este de o complexitate mai mare și necesită un termen de rezolvare extins, te vom anunța printr-un sms care este stadiul sesizării.
  • Poți afla stadiul sesizării tale și sunând la 300. Vei putea asculta un mesaj înregistrat care se referă la cazul tău sau vei putea discuta cu un reprezentant Orange.
  • Răspunsul nostru la reclamație va ajunge la tine fie verbal printr-un apel telefonic, fie în scris, prin e-mail, sms sau poștă.

Ce este serviciul Non-stop la Orange?

Serviciul Non Stop iți oferă posibilitatea să vezi cine te-a sunat, indiferent dacă persoana respectivă a lăsat sau nu un mesaj vocal, atunci când apelul a fost redirecționat direct către mesageria vocală.

Ce număr are mesageria vocală Orange?

După activarea serviciul, pentru a accesa direct căsuţa ta vocală apelează: fie numărul scurt 555, de pe telefonul tău Orange.

Ce e Orange Money?

Orange Money este un serviciu autorizat de Banca Naţională a României și oferă garanție pentru fondurile clienților .

La cât suni la Orange pt credit?

Pentru a afla beneficiile disponibile în contul tău PrePay, apelează 333 sau *133# sau din contul tău Orange.

Ce numar este 0744945555?

Salutare! Numarul este al mesageriei vocale catre care se redirectioneaza apelurile in cazul in care nu raspunzi.

Cât costă eSIM Orange?

Schimbarea unui profil de eSIM este tarifată cu 1,92 €, TVA inclus, pentru orice plan tarifar. Indiferent de motiv, poți solicita gratuit un profil de eSIM o dată la 24 de luni.

Unde găsesc cod client factura Orange?

Ce este și unde gasesc codul de facturare (codul de abonat ...

Acest cod se găsește: pe orice factură (începe cu cifra 3 pentru clienții persoane fizice sau 4 pentru clienții persoane juridice), așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos. Poți descărca oricare din ultimele 6 facturi emise din contul tău My Orange Fix.

Când se emite factura Orange?

Cum aflu data emiterii facturii şi cum pot să o schimb ...

Factura ta se emite în fiecare lună în una dintre datele: 2, 7, 12, 16, 20, 23 sau 27. Poți afla data exactă a emiterii facturii tale din contul tău My Orange, secțiunea Consum și facturi – Facturi. Dacă una dintre aceste zile coincide cu cea de duminică, este posibil ca factura să fie emisă în ziua imediat următoare.

Ce înseamnă cod client?

Codul client sau CIF-ul este numărul unic de identificare al unui client la o bancă comercială. Practic, fiecare client are un astfel de cod de 7 caractere obținut din IBAN-ul contului curent.

Aplicatia My Orange

Descopera aplicatia My Orange ➔ Controleaza totul dintr-un singur loc ➔ Plateste factura usor, reincarca sau verifica ce consum ai.

Descarca aplicatia pentru Android si iOS

Aplicatie Digi Online – Descarca aplicatia Digi pentru Android si iOS

Te invitam sa citesti si ARTICOLUL – Vodafone

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *