Suport clienti Flip.ro. Formular de contact. Contacteaza echipa de suport oricand de Luni pana Vineri intre orele 9:00 – 20:00
Contact Flip.ro – Telefon relatii clienti si reclamatii
Formular de contact. Contacteaza echipa de suport oricand de Luni pana Vineri intre orele 9:00 – 20:00 si in weekend intre orele 9:00 – 18:00
Date de contact Flip
Date de contact Flip
- Adresa : Splaiul Independentei 319G, Atrium House, Sector 6, Sema Parc, Bucharest, Romania, 060044
- Email:socialmedia@flip.ro
- Site web :https://flip.ro/
Contact Flip pe email
Departamentul de relatii cu clientii va sta la dispozitie si prin email. Tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un e-mail la adresa de email contact@flip.ro. Flip.Ro vine in sprijinul dumneavoastra cu raspunsuri rapide la orice solicitare.
Contact Flip – Poti contacta Flip si prin formularul de contact
Contact Flip prin telefon
In situatia in care aveti nevoie de un numar de telefon pentru a intra in contact cu Flip.ro , tastati 021 9181 numar cu tarif normal
Flip.ro retur telefon
Poti trimite un produs inapoi la Flip doar cu accesoriile achizitionate (husa, incarcator, baterie externa) daca nu le-ai folosit si vrei sa iti fie ramburasata suma si pe acestea. De asemenea, daca ai achizitionat extra garantie, baterie noua sau serviciul CASCO, iti putem da banii inapoi si pe aceste beneficii.
Garantie Flip
Cum trimit un produs in garantie?
Daca produsul comandat are nevoie de interventie in service-ul nostru , te rugam sa urmaresti pasii de mai jos:
1. Accesezi https://flip.ro/autentifica-te/ si introduci adresa de e-mail si parola contului tau. Daca nu ai plasat comanda ta cu un cont, ti-am trimis pe adresa de mail introdusa la plasarea comenzii o parola provizorie de logare (te rugam sa verifici inclusiv folderul Spam pentru a o gasi, daca este nevoie sau o poti reseta prin „Am uitat parola”).
2. Accesezi sectiunea Contul Meu (in coltul din dreapta sus).
3. Mergi in sectiunea Garantiile Mele si selectezi Trimite in Garantie dedesubtul produsului pe care vrei sa il trimiti la Flip.
4. Urmezi pasii din formularul de garantie (completezi motivul de trimitere in garantie si data de ridicare de la adresa ta a produsului) si apesi butonul verde Trimite in Garantie.
5. Te rugam sa te asiguri ca ai orice conturi eliminate de pe dispozitiv (iCloud, Android – Samsung, Huawei sau Xiaomi – sau alte conturi personale), acesta fiind resetat complet din fabrica si ca nu ai coduri de acces existente. De asemenea, te rugam sa nu trimiti produsul cu accesorii (huse, incarcatoare, casti etc.)
Este important sa detaliezi motivul trimiterii in garantie cat mai mult posibil pentru a il putea replica in service si pentru ca reparatia sa fie de succes.
Te asiguram ca facem tot posibilul sa solutionam situatia in cel mai scurt timp!
O reparatie in service-ul nostru dureaza in medie 2-10 zile lucratoare si vom actualiza informatia mereu pentru tine, prin SMS/mail si contul tau de client.
Cum anulez o comanda Flip
Comanda se poate anula din contul de client Flip, sectiunea Comenzile Mele.
Metode de livrare Flip
. Livrare prin curier sau la locker · Verificarea coletului la livrare. Modificare date comanda
Solicitari si sesizari sau reclamatii Flip – Contact Flip
- poți contacta Flip.ro în general in scris, la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Site (contact@flip.ro)
pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Serviciile sau Produsele oferite de Flip - Orice sesizare sau reclamatie primita de Flip va tratata cu maxima atentie Flip va raspunde sesizarilor si reclamatilor tale in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de 7 de zile de la primirea sesizarii sau reclamatiei
- Flip va depune toate diligentele rezonabile pentru solutionarea amiabila a oricaror sesizari sau reclamatii,
- In cazul in care nu vei fi multumit de solutia propusa si ai calitatea de Consumator in relatia contractuala cu
Flip, poti recurge in afara solutionarii eventualului litigiu potrivit regulilor de drept comun, de catre instantele
judecatoresti, la Solutia Alternativa de Solutionare a Litigiilor, pusa la dispozitie de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (Platforma SAL, accesibila la https://anpc.ro/ce-este-sal/) - Solutionarea on-line a litigiilor prin intermediul Platformei SOL a Comisiei Europene, accesibila la adresa https://ec.europa.eu/ consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO.