Cum transmit index la Hidroelectrica -Transmitere idex autocitit in perioada 24 -28 ale lunii

transmitere index hidroelectrica

Perioada transmitere index Hidroelectrica – Indexul autocitit al Hidroelectrica se poate transmite doar in perioada 24 -28 ale  lunii curente la numarul de telefon GRATUIT  0800800359 .

Cum faci transmiterea indexului la Hidroelectrica?
-Telefonic – Apelezi gratuit 0800 800 359 și urmezi instrucțiunile pentru a transmite indexul Hidroelectrica.
-Online – În portalul client Hidroelectrica la secțiunea Autocitire.
-Prin Aplicația mobilă iHidro –  secțiune transmitere index Hidroelectrica.

Modalitati de Transmitere index la Hidroelectrica

  •  Transmitere index Hidroelectrica  – Transmiterea unui index autocitit la Hidroelectrica se poate face doar in perioada 24 respectiv 28 ale lunii curente
  • Transmitere index Hidroelectrica prin  Serviciul Call Center care  poate fi contactat la numerele de telefon 021 9834 sau 021 9861 ( tarif normal)

Transmiterea indexului AUTOCITIT la Hidroelectrica se poate face in 2 feluri:

1) Fie folosind platforma web de la linkul urmator : – https://client.hidroelectrica.ro/autocitire

2) Fie apeland numarul gratuit 0800 800359 (apelabil doar din Romania). Trebuie introdus codul locului de consum , apoi trebuie apasata tasta #, dupa care se introduce indexul.

Sfaturi  pentru transmitere index la Hidroelectrica !!!

Pe platforma web – Nu introduceti de mai multe ori CNP-ul in caz ca nu primiti emailul cu linkul, deoarece puteti  primi emailul cu o intarziere de cateva ore, iar atunci linkul este deja expirat. De obicei emailul ajunge in cateva secunde. In situatia in care nu primiti emailul, mai bine incercati ziua urmatoare  sau folosind varianta telefonica

Pt varianta telefonica – In acest caz aveti veți nevoie de codul locului de consum pe care il gasiti pe a doua pagina a facturii Hidroelectrica.

*NOTA  –  ⁠Daca nu ati primit inca o factura de la Hidroelectrica, puteti obtine codul locului de consum apeland serviciul Call Center Hidroelectrica la numerele 021 9834 sau 021 9861 . Recomandat este , sa apelati serviciul Call Center fie dimineata la prima ora, fie mai pe seara… Daca obtineti codul, e destul de usor si rapid de transmis indexul si  la telefon.

Care este intervalul de transmitere a indexului autocitit de pe contor?

În vederea transmiterii indexului autocitit , Hidroelecrica pune  la dispoziția clientului mai multe modalități prin intermediul cărora aceștia își pot transmite  indexul autocitit, lunar, în intervalul 24 – 28. Această informație apare pe prima pagină a facturii, precum și în cadrul aplicației iHidro.

Modalitățile puse la dispoziția clienților pentru transmiterea indexului  HIDROELECTRICA sunt:
– apel gratuit la numărul 0800 800 359
– aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
– portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire

Cum Transmit index autocitit Hidroelectrica.

Perioada de transmitere index autoitit la  Hidroelectrica este 24 – 28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT). 
Cele mai  eficiente  metode de Transmitere Index Hidroelectrica sunt :

  • transmitere index Hidroelectrica   la lumărul de telefon 0800.800.359
  • Autocitirea contorului – transmiteti Dvs indexul autocitit
  • Citirea contorului de către operatorul de distribuție – din cand in cand un reprezentant HIDROELECTRICA POATE VENI SA CITEASCA INDEXUL

Cum trimiti indexul ?

transmitere index hidroelectrica

Incepand cu luna februarie, preluarea autocitirilor se realizează în intervalul 22.02.2024-24.02.2024.

Indexul autocitit poate fi comunicat in perioada 24-28 a lunii curente.

Ce reprezintă codul de client, cont contract, POD de pe factura de energie electrică?

Aceste coduri sunt coduri alfa-numerice, disponibile clienților în cadrul facturii, contractului de furnizare și în cadrul aplicației iHidro.

Acestea ne sunt folositoare în identificarea corectă în sistemele noastre informatice și în relația noastră, cum ar fi: plata facturilor, modificarea contractului de furnizare etc.

codul de client – se găsește pe prima pagină a facturii și are 10 cifre (începe cu cifra 9)
cont contract – se găsește pe prima pagină a facturii și are 10 cifre (începe cu cifra 8)
POD – este codul de identificare al locului de consum, acordat de Operatorul de Distribuție:
– zona Rețele Electrice Muntenia, Banat, Dobrogea – caractere alfanumerice, codul începe cu RO … și are 15 caractere.
– zona Delgaz Grid – caractere alfanumerice, codul începe cu EMO … și are 10 caractere.
– zona Distribuție Energie Electrică România – caractere numerice, codul începe cu 594 … și are 18 caractere.
– zona Distribuție Energie Oltenia – caractere numerice, codul începe cu 594 … și are 26 de caractere.

NOTA : Puteți transmite  indexul autocitit al Hidroelectrica si  la numărul de telefon: 0800.800359.

Hidroelectrica -Transmitere index  autocitit – Care este intervalul de transmitere a indexului autocitit de pe contor?

În vederea transmiterii indexului autocitit, punem la dispoziția clientului mai multe modalități prin intermediul cărora aceștia își pot comunica indexul autocitit, lunar, în intervalul 24 – 28.

Modalitățile puse la dispoziția clienților pentru transmitere unui index la  Hidroelectrica sunt :

Poti Trimite indexul  la Hidroelectrica online sau la telefon Hidroelectrica.

    •  prin apel gratuit la numărul 0800 800 359
    • prin intermediul aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
    •  prin portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitiredaca 

NOTA : Daca NU  trimiti indexul , Hidroelectrica va factura un consum estimat pe baza conventiei de consum semnata in contractul cu furnizorul de energie.

 

Pentru a putea face autocitirea contuarului, este necesar să trimiteți CNP-ul  din contract, pentru validare, urmând  să primiți pe adresa de e-mail, link-ul paginii în care veți putea introduce autocitirea.

Transmiterea  indexului  pe platforma web

  • nu introduceti de mai multe ori CNP-ul in caz ca nu primiti emailul cu linkul, deoarece o sa primiti emailul cu o intarziere de cateva ore, iar atunci linkul este deja expirat.
  • de obicei e-mailul ajunge in cateva secunde. In situatia in care nu primiti e-mailul, mai bine incercati in urmatoare zi lucratoare sau folositi varianta telefonica..
  • daca aveti contor inteligent, nu trebuie sa mai trimiteti indexul la Hidroelectrica, deoarece  contorul  este citit de la distanta de catre distribuitorul de energie care comunica indexul celor de la Hidroelectrica
Transmitere index Hidroelectrica prin aplicatia  iHidro Cum poate fi utilizată ?

Hidroelectrica a lansat aplicaţia mobilă iHidro, disponibilă pentru sistemele Android şi iOS dar c oferă şi o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator

Caracteristicile cheie ale aplicaţiei iHidro sunt :

      • monitorizarea consumului
      • verificare soldul curent
      • poti accesa ultima factură emisă
      • poti accesa secţiunea de grafic al istoricului de consum
      • poti transmite  indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie
      • gestionarea locurilor de consum
      • clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract.

De ce este necesar sa transmiti index la Hidroelectrica?  – Transmitere index Hidroelectrica

      • in primul rand vei plati pe factura la un consumul real
      • nu vei plati un consum estimat care poate fi mai mare fata de cel real
      • vei sti intotdeauna cat platesti pentru consumul de energie electrica la Hidroelectrica.

NOTA :  Indexul de consum se regaseste pe contuarul tau indiferent de locul de consum. In functie de compania ta de energie pentru fiecare abonament exista o perioada de transmitere index.

transmitere index hidroelectrica

Cum se poate reprograma o citire a contorului de către Operatorul de Distribuție, dacă aceasta nu a putut fi realizată la timp , pentru a transmite index Hidroelectrica ?

În situația în care ați fost notificat de Operatorul de Distribuție sau de furnizorul de energie electrică privind imposibilitatea Operatorului de Distribuție de a citi contorul, este necesar să urmați pașii din cadrul notificării în vederea programării unei noi citiri.

Datele de contact ale Operatorilor de Distribuție:

  • Distribuție Electrică Oltenia – https://www.distributieoltenia.ro/ro/contact.html
  • Distribuție Energie Electrică România – https://www.distributie-energie.ro/reprogramare-citire-contoare/
  • Rețele Electrice Muntenia – https://www.e-distributie.com/ro/contact.html
  • Rețele Electrice Dobrogea – https://www.e-distributie.com/ro/contact.html
  • Rețele Electrice Banat – https://www.e-distributie.com/ro/contact.html
  • Delgaz Grid – https://delgaz.ro/despre-noi/contact

În caz contrar, riscați emiterea unei facturi care să nu reflecte consumul dumneavoastră real sau chiar deconectarea locului de consum.

Nu stii cand sau cum sa transmiti indexul Hidroelectrica ? 
Pentru orice informatie despre  transmitere index sau alte servicii Hidroelectrica puteti sa apelati numerele de telefon 0219834 sau 0219861 .( tarif normal )

Cum pot plati factura la Hidroelectrica?

Modalitatile de plata a facturii sunt puse la dispozitia clientilor Hidroelectrica atat pe factura cat si pe pagina hidroelectric.ro-Furnizare energie-Modalitati de plata.

Există mai multe metode  prin care puteți plăti factura la Hidroelectrica pentru furnizarea de energie electrică. Iată câteva opțiuni:

  • In Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de
    identificare a plății, menționate în factură
  •  La Automatele de plată
  • Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
  •  Prin DIRECT DEBIT
  • Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
    CODUL de CLIENT, de forma 8000000001 – care are 10 cifre – este elementul de identificare, pe
    care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.

Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul Hidroelelectrica , pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit :
–  pentru oricine este client Hidroelectrica
– pentru câți clienți dorește
Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.

Clienții următoarelor bănci, pot face plăți*, prin modalitățile de mai jos:

  • You BRD – PLĂȚI – PLĂȚI FACTURI – FACTURIER HIDROELECTRICA
  • BT24 / NEO /
  • APLICATIA PAGO /
  • BT Pay /
  • BT Expres
  • RAIFFEISEN Online – PLATĂ NOUĂ – HIDROELECTRICA
  • POȘTA ROMÂNĂ

IMPORTANT :POȘTA ROMÂNĂ – DATA PLĂȚII este considerată data la care Hidroelectrica este informată de plata sau încaseaza banii, nu data la care se face  plata la POȘTĂ. Conform OG13/2013, termenul de circulație este de 3 zile lucrătoare. Vă recomandăm sa achitați în timp util facturile.
*Plățile care nu respectă modalitațile de plată de mai sus si conditiile de plată, vor fi procesate cu întarziere, nu vor fi prelucrate sau vor fi returnate, dupa caz.

    • prin intermediul băncii. puteți plăti factura prin intermediul unei bănci, fie că este vorba despre o sucursală bancară fizică sau prin intermediul serviciilor online de banking ale băncii dvs. Trebuie să furnizați numărul de cont, suma de plată și codul de plată furnizat de Hidroelectrica pentru a efectua plata.
    • prin intermediul serviciilor online ale Hidroelectrica – puteți accesa contul dvs. pe site-ul Hidroelectrica , unde puteti sa  efectuați plata online prin intermediul cardului de credit sau debit.  – Trebuie să urmați instrucțiunile de pe site-ul companiei și să furnizați informațiile de plată necesare.
    • prin intermediul serviciului de plată prin SMS – in acest caz  puteți plăti factura prin intermediul unui serviciu de plată prin SMS, care vă permite să efectuați plata folosind un mesaj text.  Trebuie să vă înregistrați pentru acest serviciu și să urmați instrucțiunile de plată furnizate.
    • prin intermediul oficiilor poștale –  puteți plăti factura prin intermediul oficiilor poștale, folosind numerar sau cardul de debit. Trebuie să furnizați numărul de cont și suma de plată.
    • Prin intermediul agențiilor de plată – puteți plăti factura prin intermediul unor agenții de plată precum Western Union sau MoneyGram, care acceptă plăți pentru facturile de utilități. Trebuie să furnizați informațiile de plată necesare, inclusiv numărul de cont și suma de plată.Factura Hidroelectrica- Transmitere index hidroelectrica  Ce informatii puteti gasi pe factura Hidroelectrica si  la ce  ar trebui sa fii atent atunci cand platesti o factura  Hidroelectrica.Conform ghidului  oficial pe  facturile Hidroelectrica avem urmatoarele date :
      • informatii referitoare la numarul , seria, numarul  si data
      • adresa de corespondenta client
      • datele de identificare ale clientului
      • informatii referitoare la contractul de furnizare
      • datele de identificare ale furnizorului
      • perioada de facturare si data scadenta
      • valoarea facturii
      • consumul de energie activa facturat
      • soldul clientului la data emiterii facturii si total de plata
      • perioada si canal de comunicare index autocitit
      • contactele  furnizorului
      • detalii necesare achitarii facturii
      • cod de bare in vederea efectuarii platilor
      • detalii loc de consum (denumire, adresa,codul  POD, c nivel tensiune)
      • detalierea serviciilor facturate
      • informatii detaliate referitoare la datele tehnice ale grupului de masura, perioada de
        consum, datele de consum inregistrate

 Aplicaţia Hidroelectrica, iHidro, îi ajută pe clienţii companiei, printre altele, să-şi plătească facturile mai rapid, dar şi să vadă istoricul platilor .

  • Ce este POD? – Ce inseamna POD de pe factura de energie electrica

  • Termenul de POD (Point of Delivery) este un cod numeric unic atribuit fiecarui punct de consum de energie electrica dintr-o retea. Acest cod este vital pentru administrarea corecta si eficienta a consumului de energie, fiind utilizat pentru a identifica exact locul unde energia este consumata.

TE – AR PUTEA INTERESA SI ; Contact Fan Courier – Call Center Fan Courier

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *