Contact Revolut Romania -Asistenta clienti si reclamatii
Contact Revolut -Modalitati de a intra in contact cu serviciul suport clienți Revolut
Ti se va răspunde cu plăcere la orice întrebări pe care le ai. Trebuie doar să trimiți un mesaj prin chatul de suport din aplicațieRevolut .
Contact Revolut Romania – Asistenta clienti
Contact Revolut
Cel mai rapid mod de a obține răspunsuri la întrebările tale este prin Centrul nde ajutor.
Acolo poți consulta secțiunea de Întrebări frecvente. Pentru orice alte solicitări, contactează pe chatul din cadrul aplicației. Un operator iti se va sta la dispoziție!
Contact Revolut -Suport live prin chatul din aplicație
Dacă trebuie să vorbești cu un agent, cea mai bună modalitate de a contacta este prin chatul din aplicație. Apasă pe profilul tău (cercul din colțul din stânga sus) > Selectează Ajutor > Alege Obține ajutor suplimentar și contactează Revolut Romania.
Contact Revolut pe Mail
Mi-am pierdut accesul la cont/card
Dacă ai pierdut acces la contul tău și ai nevoie de protecție de urgență, urmează acești pași:
1. Când te conectezi, apasă „Mi-am pierdut accesul la numărul de telefon”
2. Apasă pe „Ai uitat parola?” și vei fi ajutat să redobândești accesul la cont prin chatul din aplicația Revolut
- Dacă în continuare nu îți poți accesa contul și chatul, contactează Revolut la support@revolut.com.
- Dacă trebuie să-ți blochezi cardul, poți suna la o linie telefonică automatizată + 37052143608 (se pot aplica taxe).
- Revolut nu te va suna niciodată cu privire la contul tău personal fără să te informeze mai întâi prin chatul din aplicație. Acest număr nu te poate conecta la un agent uman și nici nu poate efectua apeluri.
Am pierdut accesul la numărul meu de telefon sau la aplicația Revolut – Contact Revolut
- Ai pierdut parola
- Introdu numărul tău de telefon
- Selectează opțiunea Parolă uitată?
- Introdu adresa de e-mail
- Urmează instrucțiunile de pe următoarele ecrane pentru a-ți încărca selfie-ul și actul de identitate, respectiv pentru a prelua automat informațiile de conectare sau pentru a deschide un chat anonim.
- Am pierdut numărul de telefon
- Selectează opțiunea Ai uitat numărul de telefon?
- Selectează „Nu-mi amintesc numărul de telefon anterior”
- Introdu adresa ta de e-mail
- Tastează parola
- Urmează instrucțiunile de pe următoarele ecrane pentru a-ți încărca selfie-ul și actul de identitate, respectiv pentru a prelua automat informațiile de conectare sau pentru a deschide un chat anonim.
- Am pierdut parola și numărul de telefon
- Introdu numărul tău de telefon
- Selectează opțiunea Parolă uitată?
- Fă un selfie pentru verificare
- Încarcă-ți actul de identitate. Dacă selfie-ul sau actul tău de identitate sunt recunoscute, ți se va solicita să-ți modifici datele în cadrul aplicației. În caz contrar, vei fi transferat la un chat anonim.
Ai observat o activitate suspectă pe contul tau – Raporteaz-o – Contact Revolut

Date Contact Revolut
- Dacă ai orice alte întrebări, ia legătura cu Revolut prin chatul din aplicația Revolut.
- Revolut Bank UAB este o bancă înființată în Republica Lituania. Sediu social: bd. Konstitucijos 21B, Vilnius, 08130, Republica Lituania, număr de înregistrare 304580906, cod FI 70700.
- Revolut Bank UAB este autorizată de Banca Centrală Europeană și reglementat de Banca Lituaniei.
- Revolut Bank UAB oferă servicii de credit, plăți, cont curent și cont tip depozit la vedere.
- Serviciul de distribuție a asigurărilor este oferit de
- Revolut Insurance Europe UAB care este autorizată de Banca Națională a Lituaniei pentru a efectua activități ca broker de asigurări. Sediu social: Bd. Konstitucijos, nr. 21B, Vilnius, 08130, Republica Lituania, număr de înregistrare 305910164.
- Revolut Ltd. (nr. 08804411) este autorizată de Autoritatea pentru Conduită Financiară (Financial Conduct Authority – FCA) din Regatul Unit în conformitate cu Regulamentul din 2011 privind banii electronici (număr de referință firmă 900562). Sediul social: Westferry Circus Nr. 7, Canary Wharf, Londra, Anglia, E14 4HD.
- Produsele asociate cu asigurările pentru clienții Revolut Ltd. sunt furnizate de Revolut Travel Ltd. care este autorizată de Autoritatea pentru Conduită Financiară să presteze servicii de mediere a asigurărilor (Nr. FCA: 780586) și de Revolut Ltd., un reprezentant desemnat al Revolut Travel Ltd. în asociere cu servicii de mediere a asigurărilor. Serviciile de investiții din Spațiul Economic European (SEE) sunt furnizate de Revolut Securities Europe UAB (număr de înregistrare: 305799582, adresă: bd. Konstitucijos 21B, Vilnius, Lituania, LT-08130) care este autorizată de Banca Națională a Lituaniei în calitate de societate de brokeraj.
- Revolut Ltd. furnizează produse tip criptomonede și mărfuri. Revolut Ltd. este înregistrată la Autoritatea de Conduită Financiară din Regatul Unit pentru a oferi servicii de criptomonede sub Regulamentul din 2017 privind spălarea de bani, finanțarea terorismului și a transferului de fonduri (informații despre plătitor). Serviciul de mărfuri Revolut nu este reglementat de Autoritatea de Conduită Financiară.
Contact Revolut -Transferuri internaționale de bani:
- Trimite bani în Moldova
- Trimite bani în Regatul Unit
- Trimite bani în Germania
- Trimite bani în Spania
- Trimite bani în SUA
- Trimite bani în Italia
- Trimite bani în România din Germania
- Trimite bani în România din Italia
Reclamatii Revolut -Cum fac o reclamație?
Contact Revolut
„Ne străduim să punem clientul în centrul a tot ceea ce facem, dar uneori s-ar putea să ți se pară că greșim și ne pare foarte rău pentru asta. Intenționăm să remediem orice posibile greșeli din partea noastră.”
Poți depune o plângere prin intermediul formularului online de reclamații sau trimițând-o la adresa de e-mail.
Găsește adresa de e-mail relevantă pe site-ul oficial .
Iată informațiile de care avem nevoie atunci când trimiți o reclamație prin e-mail:
- numele și prenumele tău
numărul de telefon și adresa de e-mail asociate contului tău Revolut - detalierea problemei
data de declanșare a problemei - soluția pe care o preferi pentru această problemă
Ce se întâmplă mai departe? Contact Revolut - vei primi confirmare și ti se va investiga plângerea ta la scurt timp după ce o trimiți.
- timpul de soluționare a unei reclamații poate să difere în funcție de compania care furnizează produsul sau serviciul și de natura reclamației.
- după ce ti se va primi reclamația , ti se va trimite o confirmare scrisă care include un timp estimat de răspuns.
- poți găsi mai multe informații despre termenele de soluționare a reclamațiilor în Politica privind reclamațiile.
Contact Revolut -Transmiterea plângerii tale către o autoritate externă de soluționare a litigiilor:
- dacă ești în continuare nemulțumit de soluția găsită, poți contacta autoritatea competentă.
- autoritatea depinde de entitatea juridică care ți-a furnizat produsul sau serviciul pentru care depui o reclamație.
- consultă această întrebare frecventă pentru a afla din partea căror companii Revolut primești servicii.
Pentru informații detaliate privind autoritățile externe de soluționare a litigiilor, te rugăm să consulți Politica privind reclamațiile.
👉 Dacă crezi că ai fost victima unei fraude sau dacă suspectezi că contul tău este expus unui pericol, esti rugat să parcurgi ghidul de întrebări frecvente pentru a primi un răspuns mai rapid din partea Revolut
Te-ar Putea interesa si :Contact Fan Courier – Call Center Fan Courier