Contact GLS Romania -Telefon reclamatii 0269.501.600
Contact GLS -Cumintri in contact cu un reprezentant GLS.
Dacă aveţi nevoie de informaţii care nu sunt disponibile pe website-ul oficial GLS , un reprezentant Call Center va sta la dispoziţia DVS
Fie că aveţi nevoie de sfaturi generale despre expedieri, fie că aveţi întrebări cu privire la o expediere anume, puteţi apela telefonic sau puteţi completa formularul de contact.
Pentru întrebări referitoare la expediere, vă rugăm să aveți numărul de expediere (AWB) pregătit.
Departamentul Relaţii Clienţi vă stă la dispoziţie de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 18.00.
Puteți contacta completând formularul de mai jos sau la numărul de telefon: 0269 501 900
Modalitati de Contact GLS Romania
- Contact GLS Relații Clienți – Tel : +40 269 501900* de luni pana Vineri intre orele 8:00-18:00
- Fax: +40 269 501950.
- Contact GLS pe E-mail: info@gls-romania.ro
- Contact GLS Vânzări 08.00-17.00. Tel : +40 269501 940*
- telefonic la numarul 0269501900 ,de luni pana vineri in intervalul 8.00-18.00 . Acesta este un număr cu tarif normal
- prin formularul de contact pe care il gasesti pe pagina oficiala GLS
- Contact GLS pe Instagram . – la adresa https://www.instagram.com/gls_romania/
- contact GLS pe Facebook -la adresa https://www.facebook.com/GLSRomania/
- Prin Posta la adresa GLS General Logistics Systems Romania SRL, Str. Ștefan cel Mare, nr. 3, Parc Industrial Șelimbăr, 557260 Șelimbăr, Sibiu.
- Reclamația GLS va fi preluată de departamentul relații clienți, care îți va răspunde în termen de 30 de zile lucrătoare.
Contact My GLS -Autentificare/Contact GLS
Dacă doriți să luați legătura cu un departament anume, puteti intra in contact cu Gls conform datelor de mai jos:
– Departamentul Relații Clienți 08.00-18.00 h
- Tel.: +40 269 501 900
- Fax: +40 269 501 950
- E-mail: info@gls-romania.ro
– Departalentul Vânzări 08.00-17.00
- Tel.: +40 269 501 940*
- Fax: +40 269 501 960
- E-mail: sales@gls-romania.ro
– Departamentul IT 08.00-16.30
- Tel.: +40 269 501 945*
- E-mail: support@gls-romania.ro
Reclamații GLS Romania -Contact GLS
Rata expedierilor deteriorate sau pierdute de către GLS este la un nivel foarte scăzut, deoarece curierii GLS pun accent pe fiabilitate.
Pentru întrebări referitoare la expediere, vă rugăm să aveți la indemana numărul de expediere (AWB) pregătit.
Poti depune o reclamatie daca te afli intr -una dintre situatiilede mai jos :
- Expediere deteriorată
- Expediere pierdută
- Probleme de livrare
Daca va aflati intr una din situatiile :
- coletul a dispărut – GLS returnează coletul la sediul central și informează expeditorul.
- in cazul în care coletul este deteriorat la exterior, vă rugăm verificați conținutul coletului – Curierul GLS va completa un proces verbal de daune în momentul livrării.
- dacă după primirea unui colet intact se constată că bunurile au fost deteriorate, este necesar să trimiteți o reclamație expeditorului.
- GLS nu are dreptul să deschidă și să verifice conținutul pachetului.
Contact GLS Romania -Livrare Colete
Monitorizarea si urmarirea coletelor reprezinta un aspect esential al serviciilor oferite de companiile de curierat, clientii fiind deseori in contact cu acestia si punand intrebari despre locatia sau stadiul expeditiilor.
GLS ROMANIA nu se lasa mai prejos decat concurentii de la DHL , Dpd, Fan Courier, PTT Express , Posta Romana sau Dragon Star si se evidentiaza prin utilizarea tehnologiei de ultima generatie pentru a asigura transparenta expeditiilor.
Pentru serviciul de urmarire colet GLS poti folosi site-ul oficial al firmei la meniul Track & Trace (AWB tracking GLS curier) sau aplicatii mobile pentru tracking de colete.
Poti folosi serviciul AWB Tracking GLS urmarire colete sau prin intermediul aplicatiilor mobile.
Una din aplicatiile pentru urmarirea coletelor disponibile pe telefoane cu Android este Package Tracking si poate fi descarcata de pe Google Play. Tot ce trebuie sa faci pentru a urmari coletul tau in drumul catre destinatie este sa introduci numarul AWB GLS tracking si vei afla informatiile dorite.
Nu vei fi acasă pentru a primi expedierea poștală? -Contact GLS Romania
Alege livrarea la GLS Parcel Shop și beneficiezi de orele de deschidere prelungite oferite de magazinele GLS Parcel Shop, unele dintre ele fiind deschise și în weekend.
GLS Parcel Shop, prin rețeaua PayPoint Colet Expres, are peste 2000 de puncte pentru ridicarea expedierilor poștale la nivel național .
Comanda curier GLS- Contact GLS
Comanda un curier GLS pentru expedierea unui colet
Acest proces incepe printr-o simpla actiune si anume, „Comanda curier GLS”. Comandarea unui curier pentru livrarea de colete si pachete in tara si international reprezinta o modalitate eficienta si convenabila de a trimite aceste expedieri catre diverse destinatii.
Majoritatea companiilor de curierat inclusiv GLS curier ofera platforme online si aplicatii mobile care faciliteaza plasarea comenzilor.